Skip Navigation LinksSākums > Biežāk uzdotie jautājumi > Iedzīvotāji > Citi pakalpojumi

Citi pakalpojumi

Kādi pakalpojumi šobrīd ir pieejami E-veselības sistēmā?

Iedzīvotājiem ir iespējams:

  • apskatīt e-darbnespējas lapas;​
  • apskatīt e-receptes;​
  • apskatīt veselības pamatdatus (diagnozes, alerģijas, izrakstītos medikamentus u.c.);​
  • apskatīt ārstu konsultāciju rezultātus;​
  • apskatīt diagnostisko izmeklējumu rezultātus;​
  • apskatīt e-nosūtījumus (ārstu konsultācijām, diagnostiskajiem izmeklējumiem);​
  • apskatīt veiktās vakcinācijas datus un pieteikties vakcinācijai (vai atteikties no tās);​
  • reģistrēties pie ģimenes ārsta (ja ģimenes ārsts lieto E-veselības sistēmu);​
  • elektroniski pierakstīties uz vizīti (ja ārsts veic elektronisko pierakstu E-veselības sistēmā);​
  • saņemt ģimenes ārsta e-konsultāciju (ja ģimenes ārsts lieto E-veselības sistēmu un ir piekritīs sniegt e-konsultāciju);​
  • norādīt savu kontaktinformāciju;​
  • norādīt kontaktpersonas saziņai (piemēram, neatliekamā gadījumā);​
  • pievienot tiesību deleģējumu (pilnvarojot citu personu piekļūt saviem datiem E-veselības sistēmā);​
  • nosūtīt pieteikumu Eiropas veselības apdrošināšanas kartes (EVAK) saņemšanai;​
  • Pārbaudīt, kurš ir skatījies pacienta datus (auditācijas pieraksti);​
  • Nosūtīt darba devējam informāciju par savu e-darbnespējas lapu.

E-veselības sistēmā ir pieejama tikai tā pacientu medicīniskā informācija, kuru sistēmā ievadījušas ārstniecības personas. Ārstniecības personu pienākums nav ievadīt E-veselības sistēmā pacientu vēsturiskos veselības datus. To iespējams darīt brīvprātīgi, izvērtējot šādu nepieciešamību.


Ārstniecības personām ir iespējams:

  • izrakstīt e-darbnespējas lapas;​
  • izrakstīt e-receptes;​
  • apskatīt un papildināt pacienta veselības pamatdatus (diagnozes, alerģijas, izrakstītos medikamentus u.c.);​
  • aprakstīt diagnostiskos izmeklējumu rezultātus;​
  • apskatīt citu ārstu izveidotos diagnostisko izmeklējumu rezultātus;​
  • izveidot konsultanta rezultātu;​
  • reģistrēt ambulatorā pacienta izmeklēšanu/ārstēšanu;​
  • izveidot e-nosūtījumus (ārsta konsultācijām, diagnostiskajiem izmeklējumiem);​
  • apskatīt citu ārstu izveidotos e-nosūtījumus un to rezultātus;​
  • reģistrēt veikto vakcināciju, vakcinācijas komplikācijas un kontrindikācijas vakcinācijai;​
  • liegt pacientam tiesības apskatīt noteiktus medicīniskus datus;​
  • Izmantot e-konsultāciju saziņai ar pacientiem un veselības aprūpes profesionāļiem;

  ​
Farmaceitiem ir iespējams:

  • atzīmēt e-receptes medikamenta izsniegšanu aptiekā (parastās un kompensējamo zāļu e-receptes).​
  • Pārbaudīt savā aptiekā izsniegtās zāles.

​​
Sistēmā ir izveidoti arī citi pakalpojumi, bet tie publiskai lietošanai tiks ieviesti pakāpeniski.